Seol-Hyun از AOA گفت که آماده بدون آرایش ظاهر شدن هست
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : پنج شنبه 2 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

در مراسم رونمایی که برای برنامه جدید شبکه KBS2 به نام Brave Family در تاریخ 20ژانویه بود، Lee Moon-sik, Shim Hye-jin, Park Myung-soo, Choi Jung-won و مین هیوک گروه CNBLUE و سول هیون گروه AOA حضور داشتن. این برنامه که یک برنامه واقعی (یعنی حرکات افراد دراون از قبل مشخص نشده) هست که در اون یک خانواده الکی یا همون مجازی که از آیدل ها تشکیل شده هست که به مکان و روستاهای ویژه و زیبایی سفر می کنن و زندگی روستایی رو تجربه می کنن و با همسایه هاشون هم مسیر میشن.
سول هیون قراره نقش جوون ترین دختر این خانواده رو داشته باشه، اون درین رابطه گفته:"من تا حالا خیلی برنامه های سرگرمی شرکت نداشتم بخاطر همین اولش یکم استرس داشتم. اما بعدش که فیلمبرداری رو شروع کردیم همه چی خیلی راحت بود، تو این برنامه شما می تونید اون روهای دیگه از منو ببینید، روهای جدید و متفاوت از چیزی که من در واقعیت بودم، خوده طبیعیم. همچنین صورت بدون آرایشم رو می بینید."
در این برنامه مین هیوک قراره نقش برادر بزرگتر اونو داشته باشه. وقتی گزارشگر ازش پرسید که چه حسی داره که آدم یک هون-نام (یه مرد خوش قیافه و باشخصیت) داشته باشه مین هیوک با یه جک پرید وسط و گفت:" اگه بخوام روراست باشم،من به اون خوبی ها هم نیستم، واسه سول هیون متاسفم." سول هیون هم به محض گرفتن میکروفون از مین هیوک گفت:"اون واقعا مثل یه برادر بزرگتر بود. اون از من محافظت می کرد. خیلی دوست دارم اون به طور واقعی هم برادرم باشه. اون واقعا آدم حمایت کننده و قابل اعتمادی هست.
این برنامه در 23ژانویه پخش می شه.

دوستان نظر هم بزارید دیگه.. تا ما شوروشوق ادامه کار رو داشته باشیم و بتونیم اخبار گروه های کمپانی رو خیلی خوب ساپورت کنیم.




|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: AOA , News , ,
برچسب‌ها: aoa , ace of angel , گروه aoa ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sajedeh در تاریخ : 1393/11/5/7 - - گفته است :
منم با پری موافقم
ممنون
پاسخ: ;) :*

<-CommentGAvator->
پریسا در تاریخ : 1393/11/3/5 - - گفته است :
حتما عزیزم همیشه اینجا سر میزنم
پاسخ:^___^ :***

<-CommentGAvator->
پریسا در تاریخ : 1393/11/2/4 - - گفته است :
وای پرنیا دستت درد نکنه دنبال همچین وبی بودم واقعا عالیه.امیدوارم مثل اون یکی وبلاگ عالی بشه و تعداد بازدید کننده ها روز به روز زیاد شه،منو ببخش که نمیتونم کمکت کنم
پاسخ:عزیززممممم.. چقد خوشحالم که نظرتو می بینم... مرسی که اومدی، نه عزیزم خواهش می کنم همون قدری که تو وب سی ان کمکم کردی یه دنیا ارزش داشت مرسی گلم.. بازم بیا نظرم بزار.. ما رو بی خبر نزار.. باشه؟؟؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!